Fullspäckad helg

 
I fredags drog jag och Shane ner till Old Town för middag, comedy bar på "The Second city", och liten barrunda. Sjukt när de sex komikerna bad om en situation och karaktärer från publiken och helt spontant körde ihop en hel scen med klockrent avslut. Grymt roligt kväll! Då kan vi pricka av Old Town och Comedy club på listan med, även om det kanske inte är sista gången.  
 
 
Fick Shanes hemmanyckel medan han samma natt åkte till Mexico för jobb. Nice med boende i Lincoln Park jue! Så sov där natten fredag till lördag. Åkte Down Town på förmiddagen för att luncha med Jennys familj som var på besök i Chicago. Försökte oss på en shoppingrunda och jublade över att jag inte hittade något. Blev mindre lyckat för min käre vän Jenny. Åkte till Jennys hotell och fixade i ordning oss för kvällen. Frankies 20th birthday!!! Hon är en grym tjej, som VERKLIGEN vet hur man ska röra sig på dangolvet. Vi har fått endel lektioner från henne, vi svenskar som bara kan hoppa eller köra en takt med benen och dunka med armen upp mot taket. Haha, vad hände med våra moves egentligen?! Inte klokt vad vi sen njöt av att bara gå några karter för att komma hem till Shane för att sova. Vill så himla gärna bo och leva i dessa områden. 
 
 
Söndagen spenderades på six flags med dessa flickor. Vattenlandet var det bästa jag varit på, men uuuuj vad folk. Kötiden var knappt värt att ställa sig i. Jag tog mig upp till den övre rutchkanan till höger iaf. Det fanns två olika varianter. Två som var öppna och två som man åkte innuti, vad säger man, "i ett rör". Men det grymmaste var att alla fyra startades med att stå på ett golv som sedan släpps under dig och du faller rakt ner. Den roligaste rutchkanan jag åkt. 
 
Kom hem till ett fyllt hus på kvällen. Familjen jag bor hos nu var äntligen hemma. Gillar allt med dem. Räknar med mat till mig, även vin, håller öppna och roliga diskussioner osv. Känner mig som hemma. De var riktigt jet laged medan jag hade haft en ganska så sömnlös kväll så hela huset somnade ovanligt tidigt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0