THUNDERSTORM

 
Kunde inte skriva det bättre själv så här kommer min underbara Siris inlägg!! 
http://siric.blogg.se/
 
Gårdags kvällen går till historien, for sure. efter en as seg jobb dag i värmen tog jag bilen till Malin för att sen köra vidare till Verran. Väl där hade strömmen gått pga alla blixtar. De åskade precis hela kvällen så vi satt med värmeljus och mös med filtar i soffan. Alltid lika underbart att va med tjejerna. När jag och malin sen ska hem så blitrar de tutav bara helvete och hela himlen blinkar precis hela tiden. Har ALDRIG varit med om något liknande! Vi kör och ser de sjukaste blixtrarna som går över hela himlen och skriker som bara den. Det bästa är att Malin filmade, en extremt sjuk film som kommer komma upp här så kommer ni själv höra. När vi sen kommer till Malins hus så har ett träd fällts över hennes bil och strömmen har gått, så Malin sprang fort in och hämtade saker och sen sov vi hos mig och skrattade tills vi grät när vi tittade på filmen. Den som väntar på något gott..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0