11 aug

Nu har jag varit på skolan i två dagar. Långa lektioner, godkänd mat, mycket engelska, brännboll, eldflugor och härliga männskor. Känns bra än så länge. Känns konstigt att sitta på lektioner med engelska, endast engelska. Imorgon blir det redovisning, New York tur och kolla utsikten från Rockefeller tower. På fredag tar jag flyget till Chicago där jag ska mötas upp av familjen på flygplatsen. Såå nervös över hur stämningen kommer att vara. Spänt eller avslappnat. Jag hoppas att jag kommer att känna igen dem, annars vore det väl katastrof! Har dock inte varit något nervös alls under resans gång. Ovanlig för att vara mig... men inte ens lite pirr i magen. Hoppas att allt i Sverige är toppen!

Kommentarer
Postat av: Margareta

Hello young ladie! Kul att du kommit iväg, njut av ditt år "over there" och rappotera flitigt om smått och gott som du upplever. Håller tummarna för att familjen passar dig. Kram Margareta (Christins mamma)

2011-08-11 @ 19:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0