26 augusti

Har inte skrivit på några dagar nu, "förlåt mamma och pappa" ;) hehe. Men har inte hänt så himla mycket mer spännande. Barnen har börjat skolan så nu börjar jag jobba från 07.30-9, fritid till kl 3, sen jobb igen från 3-7pm. Men händer att jag slutar tidigare vissa dagar. Känns som ganska bra tider. Det rullar på bra med familjen, rutinerna börjar falla på plats. Känner att matvanorna här redan gör att jag saknar svensk mat. ÅÅå så gott det skulle vara med spagetti och köttfärssås! Eller köttgryta eller kycklingpaj eller jaa.. vad som hellst. Har städat i köket och damsugit, tvättat och fixat endel idag. Tränat lyckades jag att hinna med också. Nu ska jag strax ut till någon bar och träffa lite människor, är as trött men kommer nog bli kul! Imorgon ska jag försöka mig på mataffären. Herregud, jag hoppas inte att det kommer att ta tre timme för mig att handla som det tog för en annan au pair! Hehe, ska försöka hålla mig på en timme. Får väl försöka hitta mig en personlig assistent annars;)
Sov gott Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0