Catches bad dreams

Tror att jag håller på att bli ett kakmonster också. De har så goda kakor. Sånnahär kakor med små chokladbitar i och dessa är sega. Inget "kras" när man biter i dem utan så sega att man kan böja den på mitten utan att den går av. ÅÅ mums. En kak kartong uppäten på två dagar.
Detta var det första jag satte upp i mitt rum när jag kom. Tvångstanke att ha kanske. Men det ger mig trygghet på något sätt. Har haft den hur länge som hellst. Köpte en ny stor innan jag åkte men den fick vara kvar hemma på väggen. Drömfångaren följer med mig överallt!
Har länge letat efter ett fint smyckesträd. Nemen titt. Det var ju bara att åka till USA så fanns det där mitt framför ögonen på mig! Passar perfekt på min byrå.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Härligt att se att drömfångaren fick plats i väskan =)=)

2011-08-27 @ 19:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0