Fin fin helg

Åkte till Andersonville på svensk julmarknad i lördags men Cilla, Anna och Sirrban. Supermysigt. Julmarknaden var inne på det svenska museumet. Glögg, pepparkakor, luciatåg och sen massor av svenskt julgott att köpa. Sill, lutfisk, ost, bröd, julgodis, korv, fika, prylar, kläder osv. Gick vidare till den svenska mataffären för min efterlängtade kaviar. Vad finner jag om inte en tom kartong!!!!!!!!!!!!!! Om en vecka får de nytt! Yeeii. Kommer ju troligtvis inte vara där då! Åkte på kvällen hem till Anna och lagade mat. Kyckling och rotfrukter i ugn med tzatziki. Hur gott som hellst. Allt jag kunde tänka på under måltiden var mamma! Rotfrukter i ugnen och tzatziki är något vi ofta äter tillsammans. Åkte vidare till ett hus nära mig där vi umgicks tills läggdags.
Upp tidigt för att ta metran Down Town kl 9.55 på söndagen (igår). Trötta flickor strosade lyckligt runt ända tills kl 6.30 på kvällen. Fixade lite julklappar och tog massvis med foton. På kvällen blev det adventsmys hos Anna igen! Finfin helg och massa nya planer inför en kommande vecka. Nu blir det sömn för mig. Upp och jobba imorgon 07.30. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0