God Jul

Myspys med flickorna hemma hos mig med lussekatter och glögg. Imorgon är det julafton och då blir det flyg för mig den mesta tiden men dagen kommer att sluta med en underbar julklapp! Min bror kommer att möta upp mig i Las Vegas:D Satt på skype med mamma och bror min i kväll. De satt och åt julskinka medan jag satt från andra sidan skärmen och åt jultomtar som jag fick i paket från mamma. Ni vet känslan av att man är där. Man vill tränga sig genom skärmen men kan inte. Ush, får bara en liten titt av allt julmys sen kollar man sig omkring och ja....Haha vad deppigt det lät. Men nästa år ska jag vara där varje sekund!!! Och njuta!
Jag fick jul förra lördagen med min värdfamilj. Bridget kom och knackade på morgonen nyfiken på att få öppna paket från tomten. Uj vad paket de fick. Jag själv fick hur mycket som helst! En tröja från American eagle, starbuckskort, en plånbok, armband, halsduk, pannband från macis och 4 biobiljetter. Tappade verkligen hakan när jag fick mitt tredje paket. De har ju lagt hur mycket pengar som helst på mig! Familjen verkade även nöjd över paketen de fick ifrån mig. Chokladfondue till föräldrarna, pippi longstrump bok, glitter/pyssel papper, en konstig manick till pyssel, och en sverigemössa till Bridget, target presentkort och en sverigemössa till Colm. Sen var julen över för denna dag! Aldrig haft en så snabb julafton!
Men julen var faktiskt inte riktigt över. I måndags kom mina fina flickor här i Chicago hem till mig för julknyt. Alla tog med sig lite mat så tillslut fick vi till ett ordentligt julbord faktiskt. Det enda som saknades var prinskorv och julskinkan. Riktigt mysigt och guuuuuu så gott! Sen blev det fika med falsk toska, lussekatter, pepparkakor, femminuters kola och godis. Blev även julklappslekar. Fick choklad och nyårsnagellack! Riktigt lyckad kväll! Ne nu ska jag vara med och sjunga jullåtar med mina fina Anna och Siri. God JUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0