stockholm

Åkte till stockholm i lördags tidigt för att träffa Sara och Sara. Mina sötnosar! Blev en hel del shopping som ingen av oss hade planerat. Men måste säga att jag är riktigt nöjd. Fick verkligen upp ögonen för en ny affär som jag aldrig varit i tidigare. Second hand, Beyond retro. Om jag hade haft pengar, JA herre j***vlar vad jag hade shoppat där. Åkte hem till Sara på kvällen och lagade mat sen bokstavligen dog Sara E och jag i soffan medan Sara S såg på film hela natten! På söndagen åkte jag hem. Var underbart att träffa dem!


Sara E fick knappt själv plats i provhytten på Weekday
Förstår inte hur man kan köpa ett par skor som gör ont redan i affären vid provningen. Säger bara att det är Sara Sköld vi sackar om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0