Tillbaka till förskolan

Har ingen utbildning för det (vilket man egentligen måste), är ej med i vikarie banken, men något måste de sett i mig under min praktik för jag fick vikariera idag:D Kändes underbart att komma tillbaka. Alla barn och alla fröknar är så sjukt underbara. Men det är inte lätt att vara tjej och vara ung på en förskola. Tror jag har 7 beundrare efter mig som använder de "STORA" orden, heh. Fick reda på att förskolan har försökt att få tag i mitt nummer ganska länge, så stötte jag på en av dem här om dagen, hon fick mitt nummer och strax efter fick jag ett samtal. Håller tummarna att de ringer igen!
Iväg sen till nästa jobb. Löpte 6 km idag med simmarna, känns bra, även simmarna var stolta över att de klarade det. Sen volleyboll och simning en timme. Toppendag! Känner mig värd lite kladdkaka=) Även om jag kände mig värd kladdkaka så skulle jag inte ha bakat någon. Åt en hel halva själv :o :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0