Knasigt värre

Igår åkte jag eftergymmet till Alciones hus för att säga hej då en sista gång. Stannade tills hon åkte. Åker sedan iväg och handlar. På väg hem ringer Alciones värdpappa mig i panik. ”Vart är du, kan du åka till mitt hus och leta efter Alciones mobil”. Så åker dit, hade tur att de lämnat dörren olåst. Hittade den och far iväg mot flygplatsen. Skulle möta upp värdpappan halvägs. Ringde och kollade varandra hur man låg till, vart man var för att bestämma mötesplats ett antal gånger. Så säger han helt plötslig ”Jag ska döda henne”. Haha jätte arg, han har svårt att vara lugn i sånna här situationer. Mötte upp han och bytte mobilen mot hans 4 ungar. På kvällen sen kommer min familj hem från deras semester i Wisconsin. Får ett stort tack från Sean (min värd pappa) för vad jag gjort. Då hade tydligen Alciones värdpappa ringt min och tackat massorJ Skönt att kunna hjälpa och få ett stort tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0