LA FITNESS

Efter att ha skjutsat barnen till skolan och laddat om tvätten åkte jag till Evanston, ca 10 min från Wilmette, till LA fitness gym. Känner att träningen jag kört inte håller den nivån jag vill köra på. Är ju en person som vill ha mycket variation i mitt liv:) De har gruppträningar, stort gym, konditionsdel, baskethall och simbassäng. Får även träna på alla LA Fitness anläggningar.  Inte nog med det. Jag skrev in mig på LA fitness för endast 39dollar i månaden. Gud vad fjäskiga de var. Men är riktigt nöjd med priset. Vad kan det va... typ 280kr!?.. Lite mindre kanske. Får även en personlig tränare 1 timme under ett valfritt pass. Satt och pratade med honom idag (personliga tränaren). Pinsamt det kändes att sitta och prata om vad man ville träna, träningssätt till kroppsdelar. Haha.. såklart jag sa rumpan och bålen och att jag ville hålla mig smal. Vilket stort leende jag fick av honom då. Sa även att han skulle köra riktigt hårt med mig. Tror att han såg fram emot att köra slut på mig totalt. haha jaa, vi får väl se hur det går. Lovade att inte klaga under passet iallafall. På måndag smäller det.
Kroppen mår riktigt bra efter ett ordentligt pass. Löpte 20 min, gymmade 40min och simmade ungefär 40 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0