Kulturchock?

 
Är fortfarande på ganska hängit humör. Bättre än vad jag var igår och i förrgår. Men ingen energi att ta mig någonstans. Känns som att jag bara sitter och väntar på att lämna Chicago mot min vilja. Längtar efter att komma hem och bo i mitt eget rum, umgås med familj och vänner, känna friheten. Men kommer jag känna mig hemma i Sverige igen? Prata svenska vart man än går, gå på norrköpings gamla gator, leva i den svenska kulturen, bara se hela denna sjukt modeinriktade befolkning. Inget av dessa lockar det minsta. Hur kul är det att alla ser lika dana ut liksom. Trots detta så kommer jag njuta till 100 att få se min familj och mina vänner igen. Måste sluta tänka. Bara stänga av. Ska ut på lång promenad nu och lyssna på musik. Måste ladda på pengar på min mobil igen så jag kan kontakta världen igen:) Tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0