Lollapalooza

 
Har haft en GRYYYMM helg! Obeskrivligt bra! Musik och människor, alla på topp! Har hänt så sjukt mycket skumt med. Evakuering och storm, nära döden upplevelse, sliding i lera, människor som obehagligt tagit alldeles för tunga droger, då menar jag en man som ser död ut på marken, en man som går runt som att han gått ner i brygga utan att ha händerna i backen. Ska försöka att lägga upp mer bilder senare, men nu ska jag packa, tvätta osv för att sen åka ner till Wickerpark och checka in på hostellet. FÖR SARA KOMMER IDAG!!:D Hämtar upp henne kl 6 vid midway airport. En vecka med min Sara! Fattart inte! Men vi vi hörs snart mina praliner!! xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0