Ät semlor nu lyckostar!!

Både igår och idag så har barnen varit lediga från skolan. Presidents day igår och något för lärarna idag. Hade turen igår att inte behöva jobba för föräldrarna var också lediga. Men idag blev det jobb från 8am-5pm. Blev en lugn morgon framför en film "future traveler" lr något liknande. Åkte sedan iväg med både barnen och min värdpappa till Michigan shores för att bada och äta lunch. Kom hem igen efter en liten shoppingtur efter en present till B vän som ska firas på fredag. B behövde sova ett tag och C läsa ut sin bok så hände inte mycket sista timmarna. Min värdpappa har varit med oss och badat och sen sett på film hela eftermiddagen. Haha jah, känner ju av att de behövde mig idag! Men det har varit en bra dag! Ska strax iväg till Cilla för filmkväll i deras biosalong.
Inga semlor idag dock:/ Hade så gärna velat göra dem men tar tydligen för lång tid för att hinnas med ikväll. Hoppas bara att det blir något till helgen;) Då blir det mormors semlor om jag hittar någon bra mandel malare. Äääääälskar semlor! Särskilt mormors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0