Yard House

Haha Annas och Jennys bilar. Det är väl lite Sverige mot USA skulle jag vilja säga. Saab mot BMC!
Är fortfarande sjuk. Låter som en kråka bokstavligt. Öronen värker, huvudet dunkar, halsen håller på med sitt eget och näsan rinner. Åkte ändå ut på kvällen för en liten alla hjärtans dag date med flickorna. Det blev Yard House i Glenview. Riktigt mysig och bra restaurang. Köpte in hamburgare och pommes som är så sjukt gott på restaurang här i USA. Tänkte att vi sedan skulle hoppa på en smarrig efterrätt. Alla valde en varsin brownie. Och vad fick vi inte framför oss om inte en stor brownine var i en ungsform lika stor nog för oss alla fyra med bara en. Den var lika stor som kladdkakan på Ica. Haha, proppmätta flickor rullade hem därifrån. Stötte på min värdpappa hemma sen när jag skulle gå och lägga mig. På direkten började han att yra runt efter mediciner och allt vad det var. "I promised your parents to take care of you!" Redan spyfärdig efter restaurangen skulle jag även slänga i mig mediciner, vätska som halstabletter. "Nemen medicinen smakar bara jägermeister, med det klarar du ju av!! och så har vi det här som ska vara bra för det här...... och häll i dig en shot av det här senare....halstabletter har vi överallt...." Var sjukt nära på att spy! haha Såhär mycket medicin har jag aldrig slängt i mig för en förkylning, men vad gör man inte för sin värdpappa som försöker hjälpa.
Fick iväg barnen till skolan i morse sen har jag legat och sovit till 1.30pm. i hopp om att bli frisk. Lyckades väl sådär. Slänger i mig två tabletter för huvudet och öronen och några halstabletter så är det jobb på g igen! Puss och kram från Chicago!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0