Du gjorde min dag!

haha vet inte hur många år sen detta va
Har glömt att berätta. Låg ett brev i trappen till mitt rum när jag kom hem från Kaliforninen. Gick in på rummet och öppnade snabbt. I låg ett julkort från Linda och Niklas med massa text. Glädjetjut! Saknar dig Linda!  Det gjorde min dag! "Ett.. två.. tre..!", augustifestivalen och utegångsförbud, haha "ett litet strykjärn", grillspätt mellan tårna, miss u......Joinar dig med träning när jag kommer hem!! Bilden jag fick på dig, mig och Densan sitter uppe väggen i mitt rum sen första veckorna här! =) Nu måste jag sove.
"Natti Natti".

Kommentarer
Postat av: Linda

Gulle dig :) Haha bara dem där få orden från våra stunder klickar upp så himla många bilder i huvudet :D hahah! Puss på dig! <3

2012-01-30 @ 22:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0