Lik?!

Haha pratade med mamma idag på skype. Så kommenterade hon det inlägget jag gjorde med Elin Kling. Fem bilder på hennes stil. Mamma var nästan tvärsäker på att det var jag på de två bilderna längst till höger med blå kjol(undre) och bilden med randiga tröjan(övre). Hon hade suttit och funderat på av vem jag hade lånat lite kläder av osv. Sa till mamma att det inte var jag men ville hon tro på mig först. Haha nja. Det var ju exakt mina ben och kropp och hår stämde ganska överens. De andra bilderna hade hon sett klart och tydligt att det inte var jag. Högerhanden på den undre bilden med blå kjol tyckte hon att den kanske inte stämde. Haha tack mamma, tar allt som en komplimang:D
Haha talked with my mum today on skype. She started talking about the pictures I added in my blog of Elin Kling. Five pictures of her style. My mom was pretty sure it was me on two of the pictures to the right, with the blu skirt and the striped sweater. She was kind of wondering from who I borrowed some of the clothes etc. Said to her it was'nt me but did she believe me. haha maybe, maybe not. It was exacly my legs and body and the hair was so similar too. She could see that it wasnt me on the other pictures for sure. Haha thanks mum, I take it all as a compliment:D

Kommentarer
Postat av: Helén

Herregud att man som mamma inte kan se att det är nån annan utan istället är nästan helt säker på att det är ens eget kött och blod. Det är kanske dags att använda glasögonen lite mer frekvent. Älskar dej gumman!

Mamma

2012-01-29 @ 01:27:48
Postat av: Malin

Haha mamma älskar dig! Älskar dina konstigheter:D

2012-01-29 @ 05:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0