Uptown girls

Träning och nyttighet är det som ligger på schemat nu för alla mina Chicgoflickor. Ja alla tänker verkligen likadant. Nu har vi testat allt gott som USA erbjuder så det är dags att minska på det onyttiga ätandet. Tror ni jag klarar det dåh?! Haha En dag utan någon sötsak ska jag väl klara av :S Det är nog en av de svåraste sakerna med att jobba som au pair. Du jobbar väldigt mycket hemifrån där du alltid har möjlighet till alla skafferier. Inte har du heller en värdfamilj som försöker ha det nyttigt i skåpen. En bit brownie blev det för kvällen, med några dumlekolor vid sidan av. Har dock kommit igång med att träna ordentligt. Jobbar sena dagar den här veckan och har mycket att göra mitt på dagarna, vilket inte kommer att vara densamma nästa vecka. Då trappar vi upp ett steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0