Oväder och amerikanskt krångel

Sitter nu inne på mitt rum med mitt goda Oatmeal som jag skrivit tidigare om. Beroendeframkallande! Är ganska trött på alla problem runt snön. För mig är det lugnt att köra bil i snön, inga problem alls, men nej min bil är för gammal för att köras med i vinteroväder, de avråder från att åka ut med någon vän med. Anna verkade inte ha några problem med att få köra till mig i ovädret men finns det någon parkering? Nej, man får inte parkera på gatan när det snöar och alla andra parkeringsplatser har parkeringsförbud från 2-4 am. Då blir det väl så att ingen Anna som kommer och sover över, inget gym eftersom jag inte får ta skrotbilen och taxi eller metra till Evanston. Mitt i det eländiga ser jag ändå att jag är ledig från jobb imorgon. Leende på läpparna igen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lyckad fredagskväll vi fick Malin! Tur att vi har fler helger kvar i Chicago... Så kör vi DUBBELT upp nästa helg!

2012-01-21 @ 07:08:18
URL: http://lifeinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0