Everything comes to an end

 
Här kommer mitt sista schema, mitt allra sista schema. Kommer att umgås och ta hand om Bridget två timmar nu i eftermiddag. Medan min värdfamilj reser iväg ska jag ta hand om hunden sen har jag bara en dag till med barnen. SJUUUUUKT!!! Mitt Au Pair år är redan över. Ska säga hejsvejs den 16 till familjen och livet jag haft det senaste året. Fattar ni hur nära det är nu tills jag ställer fötterna på svensk mark igen!! Vår kära Cilla åker hem på torsdag, Anna åker hem den 16e sen är et min tur av oss svenskar. Men ni får inte hem mig riktigt än;) Återstår 1månad och lite mindre än 3 veckor kvar tills hemgång. Panik!! Men ska bli kul. Ska bli kul att påbörja något nytt och njuta av att bo med nära och kära. Känns dock hemskt att lämna vänner man har här. Jag gud vad vi au pairer snackar om det här varje dag. Borde ha tröttnat på det vid det här laget, men icke. CRAAAZZY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0