A weekend to remember

Tjosan. har haft en riktigt fin helg. För att försöka göra en lång historia kort. Packade den lilla resväskan i fredags och drog förbi hos Zara (på bilden) med Siri för lite tacos, sen myskväll hos Cilla med Anna och Cillas vän på besök. Sov över och startade dagen med grymma amerikanska pankakor. Cilla och hennes vän skjutsades till flygplatsen för att resa till New york medan vi andra tog oss en frozen yoghurt på Northbrook court. Jag, Siri och Zara hoppade in i biosalongen för "The hunger game". Ingen av oss visste något om vad det skulle handla om med den var riktigt bra. Ska ju tydligen bli en storsäljare. Sen blev det brått. Zara och jag skyndade för att göra oss i ordning för fest och sprang som aldrig förr till tåget hem till Luisa (Tysk). När hon slutat jobba åkte vi vidare på förfest hos några svenska killar som pluggar i chicago. Grym kväll med riktigt härliga människor. Utgång till social 25 och lyckligtvis sovplats hos killarna. Brunch på något riktigt mysigt café som jag inte kommer ihåg namnet på, men riktigt god mat. Utan att kolla vilken tåglinje, vilket håll eller vilken platå vi skulle vara på så hoppade jag och Zara på första bästa tåget för att ta oss till city. Dumma som vi va så började inte tänka förrän på tåget. Har nog aldrig haft sån tur att vi var helt rätt! Träffade Siri och Veronica en sväng sen åkte vi hem till Zara och dog. Nedå, men äntligen på med mjukiskläder igen och säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0