Gillson Beach

Jobbade onsdag och torsdag 8am till 3-4pm. Var en riktigt bra dag igår men idag så var värdflickan pain in the ass. Känner dock att jag inte ska klaga för nu är jag ledig tills på måndag igen;) Grrrrymt! Har varit på stranden med hunden båda dagarna. Igår åkte jag ner med C med väldigt fint väder, vattnet var iskallt men det var skönt att bara hänga där på eftermiddagen. Idag var det däremot riktigt mycket kallare. På med massor av kläder. You know what they say, "Windy city". Det är det verkligen. Vinden kan slå om tvärt. Lika så värmen beroende på var vinden kommer ifrån.
Blev på något konstigt sätt väldigt känslomässig dag idag med. Det är så sjukt lätt att slå över nu när man bor här borta själv utan sin trygghet om man alltid har haft. Har ju skrivit tidigare om när jag bölat över ett kort eller brev från någon hemifrån. Men idag fick jag se att min morfar skulle ha fyllt 79 idag. Och det bara brast, utan minsta lilla förvarning! Saknar dig morfar! Det ska du veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0