Just relax

Har varit en härlig helg, och den kommer att fortsätta=)
Det började i fredags hemma hos Ale då vi såg på film och umgicks.
I går blev det jobb och sedan badhus fest med alla badvakter och några där till=) Super kul kväll. Lyckat blev det med grillat och bad. Det avslutades dock med ett jack i hakan och sjukhuset för en av oss:)
Vaknade upp idag och såg att en bil utanför lägenheten har haft inbrott, eller så hade väl några bara kul och smällde in rutan =S
Åkte till min faster för att hämta en lastbil och ibland får man ju ha lite tur. När jag och Nikko kom så var det tårta framme:)
Hade tänkt att träna idag med men som vanlig så drar jag mig ur det. Hur ska man få någon motivation för att träna. Känns alltid så skönt efteråt men innan är det ju hemskt:P
Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag och mamsen förbi hos min bror och sen vidare till mormor. Det är ju trots allt morsdag idag:) GRATTIS MAMMA MIN:) I kväll blir det äventyr med Sex and the city 2 med Michelle!

Kommentarer
Postat av: Evelina.

SV: hihi sorry!! ;D

2010-05-30 @ 20:21:02
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0