En liten dipp..

Igår var inte en av mina bästa dagar. Fick en liten dipp igår, men lyckades få tillbaka lite energi efter att ha pratat med både pappa och mamma på skype. Känns underbart att ha skype när man behöver prata en längre tid. Under min lediga tid på dagen passade jag på att åka över till Anna i Northbrook för att bada och sola och bara prata. Precis vad vi båda behövde. Så lite färg har jag nog lagt på mig:) Efter jobbet på eftermiddagen hade jag ett samtal med familjen och nu känns det som att mycket har släppt i kroppen. Anna och Helena kom förbi en sväng sen slog jag och Anna på filmen "Black swan".
Upp idag igen kl 07.15 och fixa barnen till skolan, sen har jag bara legat inomhus i min säng. Är så himla trött. Men i eftermiddag så måste energin upp igen för då måste jag åka med Bridget till både Gymnastik och hockeyträning. Sen tänkte jag själv köra igång med ett träningspass.
Här kommer lite bilder från i Fredags. Åkte in till Glenview för att äta på restaurang och se på Bio. Åt inne på Yardhouse. Massor med människor så antar att restaurangen är väldigt populär. Helena köpte öl, medan jag och Anna fick nöja oss med Coca cola. Maten var underbar. Även om det var potatismos till, som kanske inte alltid är det man vill ha på restaurang, så var det det godaste jag har ätit på 1 månad! Gud så gott det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0