Jaaaaaaa, jag saknar dig som in i bomben!!!

Saknar svensk mat, svensk kost, svensk husmanskost, svenska mat vanor, svenska produkter, svenska recept, svenska mataffärer. SAKNAR KESELLA!!!!! Kesella var mitt liv! Det är kesella man ska ta fram när man vill få bort sötsuget! 
Tränade imorse, var underbart skönt! Åkte sen med flickorna till Panerabread och åt sallad. Har verkligen fastnat för sallad och de som finns på panerabread kan man ju inte hitta någon annanstans. Det är något jag kommer att sakna i Sverige! Panera bread! Och Starbucks! Har sen jobbat från 3 till nu vilket är 11.30 på kvällen. Bridget hade match idag mot grannarna och vann! Jiihuu. Går verkligen bra för Willmettes flickteam. Har även gått riktigt bra med ungarna idag! Känns skönt. Då känns det ok med jobbet! Blev så chockad första gången Colm ville leka med min hand. Nu har det gått över till kramar, klängiga lekar, till och med lite små mys på det! Haha ja, om ni skulle se mig så skulle ni nog fortfarande se en chockad flicka här på andra sidan datorn. Det kanske finns en möjlighet att jag tycker om dem i slutet av året;) Nu sitter jag och väntar på att värsföräldrarna ska komma hem, sitter typ vid datorn och vinglar till lite titt som tätt. Nu är jag trött! Drömmer om sängen! Jaaaa, nu kom de! Medans jag skrev. Sov gott Sverige! Eller god morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0