SuperDuper Sunday

I förrgår blev en riktigt bra dag med mycket på kartan. Upp med tuppen...nästan iallafall, och baka chokladbollar. Det var nämligen cookie exchange på aupairmötet på kvällen. Inte nog med det. Julklappsbyte också! Så som vanligt ute i sista minuten. Hoppade vid 10am på tågen in Down Town med flickorna bus. Blev att köpa julklapp till julklappsbytet och så "tvingade" jag mig in på Urban Outfitters och shoppade loss. Det är den farligaste affären jag klivit in i. Blev en jacka, en t-shirt och solögon. Supernöjd men "spara pengar" heter det! Au Pairmötet började vid 4pm där berg av kakor väntade på oss. Blev en mysig stund. Proppmätta åkte jag och Sirrban vidare till födelsedags middag på en restaurang som heter Bravo. Jo men halva salladen lyckades vi trycka i oss;) Stort gäng tjejer som firade Veronica Lilja. Tillslut hamnade vi i Veronicas hus och åt tårta och allt vad det bjöds på. Ur härlig dag. Totalslut på kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0