I want to be forever young

Tired as usual! Vill inte sitta och klaga men Är verkligen alltid trött nu för tiden. Måste säga att allt var bättre när man inte hade några måsten. Nu är det 10 måsten om dagen i princip. Nae, det sega är väl att försöka få in en rutin i vardagen som aldrig vill sig till. Tänkte träna bra den här veckan men nepp, jobb förstörde det. Glad över jobb är jag men är så trött på att planer alltid ska förstöras. Är flexibel men det är något som börjar tära på både kropp och sinne. Att börja lära sig kassan på Medley med gör ju inte saken bättre. All den här tekniken!!!! Har inte hunnit lära mig varken kameran eller fått igång min mobil helt. Så fort jag är ledig så är jag så trött att jag inte orkar med något. Och så fort jag klarar ut ett problem så kommer ett nytt.
Men det här var ju jätte intressant. NEJ! Livet leker! Jo det är sant. Den värsta med den bästa tiden. Det är väl så det ska vara:) Så nu ska jag börja planera upp lite resor i Sverige framöver. Känns nice! Måste ut och träffa vänner, och hitta på saker:) Inget mer stillasittande. Träna ska jag hinna så fort jag har tid och det finns något bra pass på badet. Sen så ska jag klippa mig i morgon. Har inget speciellt i tanken så blir nog ingen överraskning. Men känns alltid bra när man sitter där. Helt plötsligt känner man sig lite fräschare med lite mer energi. Men nu ska jag återhämta mig med sömn.
Sov gott och dröm om mig;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0