10/10

Vaknde vid 11 kanske efter en ganska sen natt. Var dock uppe vid 7 för att mata Coco (hunden) också, somnade i soffan. En timme senare släppte jag in henne och fortsatte sova. Fasen vad jobbigt det är att gå upp så tidigt på en helg. Skönt att det bara är att mata hunden. Kunde ju varit värre! Hade bestämt att äta lunch med Alcione senare men hon ringde redan vid 11 och sa att hon blev "utslängd" för att det skulle vara visning på huset. Blev frukost istället på panera bread. Åååååå, vad jag kommer att sakna blåbärsbagel när jag kommer hem till Sverige igen. Eller har vi möjligtvis det hemma med?! Drog oss sen ner till stranden och njöt.
I kväll blev det middag hos Jeanette som blir vårt födelsedagsbarn på tisadg! Grattis i förväg! Supergod middag med kyckling och pasta, roligt umgänge, sång och såklart riktigt god efterrätt:) Jag, Anna och Siri gav henne en heliumballong som hon sög i sig och ett presentkort på starbucks! Starbucks är "the thing" här! Även det kommer jag att sakna i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0