Lördag 3:e sep i bilder

Åkte in till Chicago på moronen. planen var att sola halva dagen, gå på stan och sen äta middag på Navy pier. Men visade sig att det skulle bli lite halvdant väder så stranden hoppade vi denna gången. När vi hoppade på tåget visade det sig att vi blev ett stort gäng au pairer som skulle in till Chicago. Och alla kände typ alla på något sätt. Riktigt kul att lära känna nytt. Inne i Chicago delade vi lite på oss över dagen. Jag Anna och Helena kikade runt lite i bland annat chokladaffären nedanför. Fick provsmaka, åå så gott. Men kände redan där efter att magen började svullna igen. Fan asså.
Anna hittade den perfekta muggen (Chokolate lover) till mig som ihon vill ge mig i födelsedagspresent. Äter ju choklad hela tiden även fast jag vet att magen inte mår så bra:S Vi får väl se vad som dyker upp på min födelsedag ^^
Vidare till H&M och lite andra affärer. Anna hade slut på kontanter och skulle börja handla på sitt svenska kort. Fungerade inte någonstans. Jättekonstigt, för mitt fungerade ju och vi båda har handelsbanken. (Visade sig sen att handelsbanken i sverige hade spärrat kortet för att de trott att det var stulet, eftersom det var i USA nu) Ja, så det kan bli. De kommer troligtvis att låsa upp det imorgon(tisdag) igen.
Tillslut blev det mat på en riktigt häftig restaurang. Djungel över hela restaurangen. Träd med grenar som gick upp över taken med fåglar och ormar i, gorillor och elefanter i rörelse (men låtsas) vattenfall, stjärnhimmel, årkväder, akvarie med fisker. Cool restaurang. och riktigt god mat!
Åkte på kvällen hem igen, men denna gång hem till Anna och såg på film med sleepover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0