Tror nog att det är någon som blir fjortis idag...^^ Grattis kusin vitamin!!

GRATTIS Julia på din stora dag! Hoppas att du känt dig som en prinsessa och fått massor av paket idag och igår under kvällen! Hade känts super att vara hos er och fira och äta tårta =) Saknar er! Hittade superfina bilder på dig från din Facebook som jag bara var tvungen att lägga upp och visa mina läsare. Älskar bilderna. Så himla fina. Och med dig på bilden så kan det ju inte bli bättre! Du gör dig riktigt bra på bild. Kunde inte välja bara en av dem så fick blir en hög med bilder^^. Klänningen var ju mitt i prick, är glad att du använder den=) Hoppas du har det bäst nu min söta fjortis! =D Hälsa familjen! ♥

Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

TACK MALIN! Ja, jag hade en superdag! Massor oav fina presenter!!

Jag saknade dig under kalaset, det kändes verkligen att både du och Linus var borta! "/

Jag tycker väldigt mycket om bilderna jag meed, jag ska sätta upp alla på väggen! :D

Kram o puzz

2011-09-26 @ 21:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0