Challenge

Fick idén från Frida Grahns blogg. Skulle vara kul att se om vi kan utmana oss själva. No sugar for two weeks. Klarar ni det? Nu över jul så har det blivit lite allt för mycket av det goda och som jag vet att nästan alla känner så drar man igång med träningen med inför sommaren. Jag drar igång med utmaningen nästa vecka på måndag, eftersom vi ska fira Cilla på söndag, så vet jag att jag måste äta en bit tårta, haha. När de två veckorna är över, tror du at du kommer att vara lika sötsugen som du var innan?! Återstår att se!
Att avstå från socker betyder alltså allt godis, kakor, bakelser och läsk osv. även chips. Skulle vara roligt att få se vilka som tar till sig utmaningen. Lycka till, men som sagt jag börjar mina två veckor på måndag nästa vecka!
Got the idea from Frida Grahns blog. Would be fun to see if we can challenge ourselves. No sugar for two weeks. Can you do it? Now over christmas it have been a little bit too much of the good stuff and as I know almost all of you feel is that work outs is a main thing before summer. I start the challenge next week on monday, because we are going t celebrait Cilla on sunday, so I know I have to eat a peace of the cake, haha. When the two weeks are over, do you think you will be as sweet cravings as you were before? Remains to be seen!
Abstaining from sugar now means no candy, cookies, pastries and soda etc, also chips. Would also be fun to see who will take on the challenge with me. Good luck, but as I said, I wont start my two weeks untill monday next week.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0