Down Town

Vaknade med partypinglorna innan 12. Skönt att inte hela dagen försvann. Blev amerikanska pannkakor till frukost. Har gått in i ett vad med Jenny om att vara nyttig och att jag får äta godsaker en dag i veckan. Så valde idag! Drog sen ner down town med Sirrban och Jenny. Fick äntligen tag på strumpbyxor som saknats i min garderob! Åt på en riktigt god restautang som jag inte minns namnet på:S Men man fick plocka ihop sin egen wooktallrik och lämna fram till stekbordet där de tillagade din mat. riktigt gott! Passade även på att ta efterrätt, Brownie och glass. Sjuuuuuukt vad ont i magen jag hade efter det! Det är ju något jag inte tål, troligtvis mjölk, som jag egentligen vet, men var bara tvingen att äta lite gott! Så har suttit hemma nu ett tag i väntan på att min mage skulle bli ok. Nu far jag iväg till Anna Banana för myskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0