This is how it works

Här på väggen får jag mitt veckoschema varje vecka, barnens idrotter osv. Gick nyss förbi tavlan för att se om jag jobbar nu på lördag och gick sen vidare för att gå ner till mitt rum tills jag fattade vad jag precis såg och vände snabbt tillbaka igen. Haha det var som i film. De hade fyllt i hela nästa vecka med vilket de annars gör på söndagar. Barnen har lov och jag jobbar bara onsdag och torsdag under vardagarna. Var 110% förberedd på att jobba långa dagar hela veckan. Kan lugnt säga att jag gillar min familj nu;)
Annars har det varit en solig och perfekt dag, skypat men vänner och pappa, faster och farmor, sen ner på beachen med vänner. Jobbade i 3 timmar då jag satt i en park och kollade på när B lekte runt med vänner och njöt av solen. Nu ska jag ut på hundpromenad med Siri sen blirre starbucks. Puss och kram från Chicago!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0